2012. február 1., szerda

Gyűrűpárnát horgoltam!

Na jó, ez még így nem gyűrűpárna, de hamarosan az lesz! A nehezén már túl vagyok, úgy érzem. Már csak a megfelelő anyagból el kell készítenem egy szív alakú párnácskát, amire rávarrom az én kis horgolt szívemet, majd kötök rá két selyem-szalagot és kész is!

Szív alakú gyűrűpárna - lesz...

Íme egy kép róla, bordó háttérrel.



És még egy, fehér papíron. Nektek hogy tetszik? Amikor én férjhez mentem (nem most volt!!!), akkor még nem volt divat a gyűrűpárna, de szerintem hasznos és nagyon dekoratív kelléke az esküvőnek. Remélem a nagylányomnak már én készíthetem el! Ez a példány egyébként ELADÓ, ha érdekel valakit!!! Igény esetén a készülő ruhájának anyagából varrok hozzá párnát.

De készülnek ám a díszpárnáim is, persze azok is "csak" a horgolás szintjén vannak. Azért aki horgolt már hasonlót, az tudja, hogy ez a munka komolyabb és hosszabb időt igénybe vevő része. Bemutatom ezeket is! 





Mindkét darab 40x40-es párnára készült. Ez utóbbit magam "kockásítottam", mivel egy kerek terítő mintájából alkottam. Ezt a kis apróságot pedig illatpárnának készítettem:


Szóval ilyeneket horgolgatok, de igyekszem bővíteni a tudásom. Minden egyes mintával tanulok valamit! Az igazán nagy falatnak még nem mertem nekivágni, mert az nagyon hosszadalmas munka lesz: 3 db szép horgolt vitrázsfüggöny! A minta már meg van, csak az erőt gyűjtöm hozzá..


1 megjegyzés:

  1. Kedves Mariann! Szeretnék egy ilyent vagy hasonlót horgolni a fiam esküvőjére. Kérlek küldd el nekem a leírását a tutitex@t-online.hu címre. Köszönöm!
    Kriszta

    VálaszTörlés