2013. március 1., péntek

Húsvéti horgolt....

Igen, már készülődöm... No nem azért, mintha annyira szeretném ezt az ünnepet, sőt! Lehet, hogy "megköveztek" érte, de mi egyáltalán nem húsvétolunk. Ezidőtájt - lehetőség szerint - meglátogatjuk Férjem távolabb élő rokonait, ilyenkor ott összejön az egész NAGYCSALÁD és jól elbeszélgetünk. Nagyon jók ezek a találkozások, csak sajnos elég ritkák! Én EZÉRT a látogatásokért szeretem a húsvétot...

Persze attól eltekintve, hogy mi nem várjuk a locsolkodókat, a dobozok mélyéről azért előkerülnek a tavaszi díszek, amik leginkább a húsvétot idézik. Jut az asztalra hímestojás is, immár egy ilyen szép "tálkában". 


Jó, jó, a tojásdíszítés még hagy maga után kívánni valót, de nekem azért így is szépek, mivel a gyerkőceim munkái...  Amint látjátok a 4 tyúktojás kényelmesen elfér benne, de ha apróbbakat veszel, abból egész maréknyit beletehetsz.

Talán ezen a képen jobban látható a mintája:


Ha Te is szeretnél ilyen szép horgolt tálkát húsvétra, vagy bármilyen alkalomra, írj, megrendelésre elkészítem Neked a kért színben!

Ezt a kis virágot, ami a barkaágat díszíti, halványrózsaszínben készítettem el, így egy nagyon egyszerű, mégis igazán hangulatos asztali díszt hoztam létre.


A csodásan festett kis tojáskákat pedig ilyen "tojástartó" gyűrűbe helyeztem. 


Ezekkel az apróságokkal - ha csak jelzés értékűen is - de a húsvétot, a tavaszt idézem otthonomba. Nekem ennél több nemigen kell a húsvéthoz,ami mégis jelen van, de nem tolakodóan.



Várom véleményeteket a horgolásaimról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése