2012. január 27., péntek

Horgolt díszpárnák

Mint azt előző bejegyzésemben említettem, nagy fába vágtam a horgolótűmet: díszpárna huzatot kezdtem horgolni. Rabul ejtett ezeknek a szépsége, a maguk egyszerűségében. A natúr szín minden otthonban megtalálhatja a helyét, de természetesen más színben is elkészíthetők. Megmutatom Nektek milyen szépségekről álmodozom. Nézzétek és gyönyörködjetek bennük Ti is! Találtok itt dús mintázatút, egyszerűt, kockákból állót, virágosat...

















Nektek melyik tetszik legjobban? Esetleg van saját mintátok egy díszpárna-huzathoz? Megosztanátok?

6 megjegyzés:

  1. Kedves Marianne!
    Nekem is nagyon tetszenek a fehér horgolt párnák.Mintát keresve találtam el Hozzád. Te milyen fonalat használtál a párnához?
    Dóra
    brassaid@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv Kedves Dóra!

      Kétféle horgolócérnát használok: a Piroska fonalat olyanhoz, ahol fontosabb a puhaság, mert ez finom pamutos cérna, valamint a Puppets (Eldorado) cérnát ahhoz, ahol fontos a "tartás". Ezzel már keményítés nélkül is elég jó tartású darabokat tudok horgolni, persze nem árt, ha kikeményítjük! (gondolok itt pl. húsvéti tojásra, vagy karkötőre)
      A díszpárnákhoz persze jobb a Piroska - szerintem - mert abból finom(abb) tapintású darabok készülnek!
      Remélem segítettem. :)
      Ja, és ha mintát keresel, írd meg, hogy milyet, hátha nekem már van olyan. Szívesen felteszem!
      Mariann

      Törlés
  2. Kedves Mariann!

    Most találtam Rád, mintát kerezek közül esetleg mef van valamelyik?1.,2,4 esetleg?
    Hajni

    VálaszTörlés
  3. Szia Hajni!
    Sajnos nincsenek meg a mintái ezeknek a párnáknak, de próbálok feltenni más mintákat. Hátha valamelyik megtetszik. :) Egyébként ha van kerek terítő mintád, akkor "kis" ügyességgel "kockásíthatod" :), azaz szögletessé teheted.
    Mariann

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Mariann! Eladásra nem horgolsz? Nagyon tetszik a második párna.

    VálaszTörlés